Posebni pogoji potovan

POMEN IZRAZOV

AIR fantast – organizacija za prodajo zračnega prevoza z drugimi osebami ali organizacijami.
Fantast TURISTIČNA – organizacija, ki ga je organizacija IATA za izdajo letalskih vozovnic drugih oseb ali organizacij, akreditiran.
CARRIER – podjetje, ki skrbi za prevoz oseb, prtljage, tovora in pošte na podlagi vozovnic in pokrovu prtljažnika listov.
EMBARGO – prepoved zračnega prevoza potnikov in prevoza blaga (ali določene vrste blaga), za določen čas linij, ki jih določi prevoznik.
KOS CONCEPT – Dostava prtljago na število kosov, ki velja za lete v / iz ZDA, Kanade in nekaterih delih Južne Amerike (v skladu s predpisi prevoznika).
IATA – Mednarodno združenje letalskih prevoznikov – Mednarodno združenje letalskih prevoznikov.
KOMBINACIJA tarif – tarife pripravo pomeni združevanje dveh ali več tarifa
Stroški prevoza – znesek, naveden na vozovnici ali prtljage, kot na ceniku za zračni prevoz potnikov in prometa blaga.
KRAJ ODHODA – kraj, kjer je v skladu s časovnim načrtom ali prtljage stanja se začne zračni prevoz potnikov in blaga.
KRAJ PRIHODA – kraj, kjer je v skladu s časovnim načrtom ali prtljage, ki jih letalski prevoz potnikov in blaga.
VSTOPNICA – potovanje in pregled potnikov prtljage prevoznik ali njegov zastopnik na podlagi katerih prevaža potnike in njihovo prtljago izdal.
Mednarodni letalski promet – letalski prevoz potnikov in blaga, ki se začne / konča v dveh različnih državah.
Otrok brez spremstva – otrok, ki je ne spremlja oseba, starejša od 18 let, v času potovanja z letalom.
Listina – nepravilna prevozi – letalski prevoz, ki se opravlja v rednem urniku letenja pod posebnimi pogoji, dogovorjenimi med letalskih družb in potovalnih agencij, ki izvajajo zakup leto. Pogoji listine prevoz diskrecijsko pravico organa odločanja zakup leto.
Netočnosti prevoz potnikov – neskladnost s predpisanimi pravili za prevoz potnikov in prometa blaga.
Ročne prtljage – dovoljeno količino prtljage, ki jo lahko potnik vzame s seboj v kabini letala. Ročno prtljago po velikosti je lahko največ 55 cm dolga, široka 40 cm in največja globina do 25 cm, medtem ko je vsota vseh treh dimenzij znaša največ 115 cm. Potnik mora pri sebi le en kos ročne prtljage z največjo težo 5-7 kg, če je interni pravilnik prevoznika drugače ni določeno (razdalja interno določi dodatne zahteve za ročno prtljago).
Najdene – Letališče Storitve za zagotavljanje storitev iskanja in dostavo prtljage, katerih dobave se ne izvaja v skladu s časovnim razporedom potnikov.
POGOJI POGODBE O PREVOZU – Pogoji za zračni prevoz potnikov, prtljage in tovora v skladu s časovnim razporedom.
Tla prevoz – prevoz potnikov, prtljage in tovora, ki se je razvil med mestno terminalom in odhodnem letališču ali zračnega prevoza potnikov z avtobusom ali vlakom v primeru reševanja nepravilnosti v zračnem prometu.
Redni promet – zračni promet, ki poteka v skladu z načrtom.
Predviden čas odhoda – čas, ki je predviden za čas za letalo odhoda v skladu z načrtom.
Predviden čas prihoda – pričakovati ob pristanku letala v skladu z načrtom.
Presežek prtljage – prtljage, da je njena teža presega dovoljeno težo prtljage ali število kosov prtljage dovoljenih v (pojem kos) PC. Pristojbina za prtljago presežena teža določi letalskega prevoznika.
ZAHTEVEK – pisna prošnja, naslovljena na letalskega prevoznika za nadomestilo zaradi neskladnosti s pogodbo o prevozu s strani letalskih prevoznikov.
Potrditev rezervacije – ponovna potrditev vendar dobavljeni (rezervirano) sedežev na letalu. Potnik je potrebno za potrditev rezervacije pred potovanjem.
REZERVACIJA – določba (določba) sedež za potnikov, prtljage ali presežne zmogljivosti za blago za shranjevanje.
Poškodbo prtljage in blaga – škoda za prtljago / blago – spremembe v videzu prtljago / blago, ki fizično ali kemičnega delovanja prizadetih, v primeru, da prtljago / blago precej oslabljena, nepopolne prtljago / blago – spremembe v videzu prtljago / blago v primeru, da mesto prihod pridejo le del pošiljke blaga.
PRENOS – mesto na seznamu vstopnica / obremenitve označimo kot točko, na kateri potniški premika iz ene linije na drugo enako ali drugim prevoznikom, ali uporabniški oddaljenosti od ene do druge linije istega ali drugega operaterja.
Kraj tranzita, ki ni navedena na pregledu vozovnice / prtljage v oddelku, v katerem je smer, ki je naveden krat.
Varšavska konvencija – Konvencija o poenotenju nekaterih pravil za mednarodni letalski prevoz, podpisane v Varšavi 10.12.1929.
Oddano prtljago – prtljago, ki med letom nahaja v prtljažniku letal in je navedeno na potnike vozovnice.
POŠILJKA – enega ali več kosov blaga z nosilnega / sredstvom v zračnem prometu prejete od enega pošiljatelja do enega mesta na prtljažnega in ki je bila dostavljena enemu prejemniku na enem mestu prihoda.
POTRDITEV – Pisno potrdilo, da je oseba na določenem mestu plačala stroške prevoza za drugo osebo drugje.

Izjava o pretvorbi

Vsa plačila bodo izvedena v lokalni valuti Republike Srbije – DINAR (RSD).
Srednji menjalni tečaj Narodne banke Srbije se uporablja za informacijsko reprezentativno ceno v drugih valutah.
Znesek, za katerega boste odgovorni za vašo plačilno kartico, bodo izraženi v vaši lokalni valuti s pretvorbo v istem po tečaju z uporabo tiberičnih organizacij in ki nas ne morejo poznati v času transakcije.
Zaradi te pretvorbe obstaja možnost rahle razlike od prvotne cene, ki kotirajo na naši spletni strani. Hvala za razumevanje.

Elektronska vozovnica

Elektronski zemljevid je pogodba o prevozu med potniki in prevozniki. Elektronski zemljevid ni prenosljiv. Ime in priimek potnika ni mogoče zamenjati. Potnik ne bo upravičen do prevoza, razen če se izda veljavno potovanje, če veljavna elektronska kartica ni izdana na njenem imenu.

Potnik je dolžan pokazati potovalno kartico na zahtevo prevoznika ali drugih pristojnih organov in predložiti ustrezne kupone za letenje. Prevoznik ima pravico, da zanika potniški promet, če so bili podatki spremenjeni na cesti po prvotni izdaji. Če prevoznik ne more zagotoviti rezerviranega potniškega prostora v ravnini ali če bo odpoved letenja v obdobju potovalne kartice podaljšan, pomembnost potovalne kartice do roka, ko je nosilec lahko dosegel prevoz.

Vsaka letalska vozovnica se uporablja za prevoz na leto od začetnega datuma ali, če se ne uporablja nobenega dela zemljevida, od datuma izdaje, razen če ni drugače navedeno na zemljevidu, pogoje prevoza ali prevoznih predpisov. Prekinitev letenja je možna le, če to dovoljujejo tarifni pogoji.

Vrstni red letalske vozovnice in njihove uporabe

Zemljevid nakupov potnikov je veljaven samo za preneseno na zemljevidu, od območja odhoda, preko vseh načrtovanih postankov, do končnega cilja. Cena letalske vozovnice, ki temelji na določenih tarifah in velja za prevoz, ki kotirajo na letalskih vozovnic. Letalska vozovnica ne bo upoštevana in njegov pomen se bo ustavil, če se vse letalske vozovnice ne uporabljajo v vrstnem redu, da jih dajo v letalskem prevozniku.

Tarife

Tarife se uporabljajo za prevoz z letališča odhoda na letališče kraja zavezanosti, razen če ni drugače navedeno. Tarife ne vključujejo zemeljskega prevoza med letališčem, niti med letališči in terminali v mestu. Cena letalskih vozovnic, ki jih potnika izračuna po tarifah letalskega prevoznika, ki velja na dan plačila za potovanje na poti, ki so navedeni na letalskih vozovnic. Tarifne stroške se nadomestijo z denarnimi ali negotovinskimi plačili do tečaja, ki ga določi zastopnik, ki ne sme presegati prodajnega potek BANCA INTESA.

Letalska vozovnica, izdana s posebno tarifo, se lahko uporablja izključno pod pogoji, določenimi za to tarifo. Vsaka sprememba v smeri ali vzletnem datumu lahko pomeni spremembo tarife.

Potnik je dolžan, razen tarif, plačati vse davke in odškodnine, ki veljajo v zračnem prometu, ki so vzpostavili ali uvedli pooblaščene državne organe. Potnik je dolžan obvestiti o možnih izjemah, ko se prevozna taksa zaračuna v kraju odhoda.

REZERVACIJE LETI

Potnik lahko naredim spletno vstopnice za rezervacijo letalskih prek spletnega portala:
• V Republiki Srbiji ali www.aviokarta.rs www.avio.rs
• V Hrvaška www.aviokarta.hr
• V Republiki Bosni in Hercegovini www.aviokarta.ba
• V Republike Črne gore www.aviokarta.me
• V Republiki Makedoniji www.avionskibileti.mk ali www.evtiniaviobileti.mk
• V www.letalska.si Republike Slovenije ali www.letalskavozovnica.com ali www.aviovozovnice.si
• EU in www.aviokarta.eu www.aironline.eu
• Globalna www.avio.travel

Ko so bile narejene na spletu rezervaciji potnik prejme potrditveno sporočilo njihovi rezervacije so bile podpisane, ocena – Plačilni Navodila lete, Pravila letenja – Pravila, ki veljajo za letalske vozovnice in tarife, posebnih potovalnih pogojih, pogojih potovanja … v času mesto letalska.si 24/7.

Prikazani Cena vključuje: prevoz potnikov, letaliških dajatev, prtljage in storitev polnjenja lete v skupnem znesku. Potrdilo je jasno navedeno, da je tisto, kar je vrsta in koliko prtljage vključeno v ceno rezervirane vstopnice. Razen, če je navedeno, da je “dovoljeno prtljaga” 23 kg / 30 kg več, da bi ponudbo in potrdil, da piše “prtljaga” pomeni, da je cena vozovnice vključeni le ročno prtljago do “Oddana prtljaga,” je dodatno plačati. Informacije o cenah in kako kupiti “oddana prtljaga” mogoče dobiti od zastopnika.

Cena vstopnice nobenih skritih stroškov, ne glede na vrsto plačila. Ob nakupu vstopnice za tiste, za katere veljajo pravila, v primeru naknadnih sprememb že izdanih letalskih vozovnic, ki se razlikujejo za vsako zemljevid / podjetje / tarifo. Pravila letalske karte poceni obliko podjetja prevoznika, ali je sprememba ali preklic letalskih vozovnic. Agencija se je za posredovanje pri izvajanju enako in da zahtevo stranke tega pojasnila. Ker je AIRFANTAST prenaša v pogodbe za prevoz potnikov in letalskih družb, v skladu s predpisanimi pravili in predpisi, želimo poudariti in tehnično mogoče nepredvidene motnje elektronske povezave do podatkovne baze-strežnikov letalsko družbo in naš strežnik, prek katerega počnete on line rezervacije.

Potnik je dolžan prebrati pravila letenja tj. Pravila kartic, ki so v angleščini in če ne razume, lahko pokličete sredstva na številke na spletni strani je pojasnjuje tarife zahteve, pravila za spreminjanje ali vračilo, in druge podrobnosti, povezane s to tarifo … Tudi kupec mora takoj preveriti ali so letenja datume, imena in priimke, napisane pravilno, saj se vsi nadaljnji popravki po pisanju / vozovnic lahko povzroči dodatne finančne stroške v škodo potnikov. Vozovnica se lahko prekliče brezplačno samo isti dan, do 19. ure po srednjeevropskem času, v izjemnih primerih do 20 mph!

Če stranka želi, njegov zastopnik portal letalska.si rezervirati letalske vozovnice, je treba zagotoviti e-poštni naslov, kjer smo mu lahko pošlje potrdilo o končnih rezervacijo letalskih vozovnic, pogoji in plačilni pogoji le-teh. S plačilom za letalske karte potniku potrjuje pravilnost in njihovo razumevanje.

Če naročnik rezervacija letalskih vozovnic ni e-poštni naslov in želi plačati v gotovini, kar potrebujete, ko gre za našo pisarno, preglejte izdala letalskih vozovnic in podpiše letalsko karto in enake pogoje. Za vse informacije dane ustno niso odgovorni. Veljajo samo informacije, podane v pisni obliki. Po plačilu letalskih vozovnic in hotela potrjuje veljavnost podatkov o letalskih vozovnic.

Rezervacije so brezplačni in se lahko izvede brez stroškov in preklic. Cena je zagotovljena na dan rezervacije in najbolj pogosto v naslednjih 24 urah (99,99%), vendar je zaradi dnevnih sprememb menjalnega tečaja EUR / CHF / RSD / HRK / BAM-BAM / MKD kot tudi diskrecijsko pravico letalska družba opravlja: sprememba tarife / davkov ali pogojev izbrane tarife, Agencija v zvezi s tem ne more jamčiti stranke prejšnjo ponudbo, če so prejšnji razlogi spremembe pravil tarif s strani letalske družbe. Samo plača in izdana poleti ohrani svoje pogoje, v času nakupa.

Če bo več kot eno rezervacijo na isti potnikov na isti progi in istih obdobjih leta bo sistem samodejno prepozna vse zadržke in preklic. Ko bo pridržek se lahko spremeni in prilagodi pozivom na telefonu ali s pošiljanjem zahteve za info@letalska.si v skladu s pravili in želje glede sprememb, ki jih letalski prevoznik predpisanih.

Roki glede vaše letalske vozovnice

Internet Portal Airline vprašanja in zbiranje letalskih vozovnic na isti dan ali največ 24 ur iz rezervacije letalske vozovnice. Če izberete način plačila plačilne kartice (Visa, Master, American …) Plačilo bomo to storili v 2-12 h od trenutka rezervacije. Zaščitna 2 h ali 120 minut je prepuščena stranki, da preveri podatke o potnikih, razporejevanju letenja, informacije o prtljagi, letenje zemljevida in tarifnih pravil, splošnih pogojev uporabe in posebnih pogojev potovanja.

Če se potnik želi odreči brezsteči rezervaciji brez stroškov, je treba poslati e-pošto z zahtevo za preklic, ne da bi dolžan pojasniti razlogov ali navesti napake, ki jih je treba popraviti / urediti, preden je treba vozovnico popraviti. Rok za letalsko vozovnico je odvisna od tarif letalske vozovnice.

Če banka ne more zaračunati zneska plačilne kartice, ki ne pomeni, da na kartici ni denarja, vam ne bomo podprli, da ne moremo bremeniti vaše kartice in dostopajo do enega od metod zaračunavanja. Metoda rezerve je plačati za pritrditev, imenovano “plačila za plačila”, da se plačilo v banki na računu našega podjetja v skladu z navodili, pridobljene iz banke.

V trenutku, ko je agent dolžan izdati vozovnico, je, ko je kartica uspešno obdelana ali ko je zabeležila plačilo v mojem računu.
Če potnik opravi rezervacijo letalske vozovnice po 18. uri na tarifo, in izbere plačilo v podružnici ali banki, portal www.letalska.si e ne nosi nobene odgovornosti za preklic.

Rezervacijo kraja za določen let izvaja pooblaščeni zastopnik. Rezervacija mesta je neobvezna, medtem ko agent / nosilec ne izda veljavne potovalne izkaznice, “Obnovitev” (MCO) ali “ustrezno tarifno obvestilo” (PTA) z rezerviranim mestom. Agent ima pravico do odpovedi rezervacije brez predhodnega obvestila, če potnik do roka, ki ga je določil agent, ne plača potovalne kartice. V primeru plačila z bančnim nakazilom je treba denar na agentnem računu zagotoviti pravočasno (pred potekom najvišjega roka za potovanja).

Če potnik ne more plačati zemljevida v roku, ki ga je določil letalski prevoznik, je treba obrnite na agenta, da poskusite podaljšati rezervacijo / novo / podaljšanje.

Zaščita podatkov zaupnih transakcij

Pri vnosu podatkov o plačilni kartici se zaupne informacije prenesejo prek javnega omrežja v zaščiteni (kriptirani) obrazec z uporabo SSL protokolov in PKI sistemov, kot so trenutno najsodobnejše kriptografske tehnologije. Varnost podatkov pri nakupu zagotavlja procesor plačilnih kartic, tako da se celoten postopek zbiranja izvede na spletnem mestu banke. Nobeden od trenutka informacij o plačilni kartici ni na voljo našem sistemu.

Politika zasebnosti uporabnika.

“V imenu letalskega letalskega letalskega letalskega letalskega zraka je dolžan ohraniti zasebnost vseh naših strank. Zbiramo le potrebne, osnovne podatke o strankah / uporabnikih in podatkih, ki so potrebni za poslovanje in obveščanje uporabnikov v skladu z dobrimi poslovnimi carini in da bi zagotovili kakovostne storitve. Dajem strankam izbiro izbire, vključno z možnostjo odločanja, ali naj se izbriše iz poštnega seznama, ki se uporablja za tržne kampanje.

Vsi podatki o strankah / strankah so strogo shranjeni in so na voljo samo zaposlenim, ki so potrebni za opravljanje dela. Vsi zaposleni v letalskem prometu in letalskem portalu (in poslovni partnerji) so odgovorni za spoštovanje načel zasebnosti. ”

Valuta plačila letalske vozovnice

Če je način plačila v denarju v naših vejah / plačilnih mestih, se plačilo izvede v lokalni valuti.
Če je plačilo končano ali na valuto računa je dinar, evro ali ameriški dolar.

Znesek, na katerega bo vaša plačilna kartica zadolžena, bo izražena v vaši lokalni valuti s pretvorbo v istem na tečaju, ki uporablja kartice organizacije, ki nam jih ni mogoče poznati v času transakcije. Zaradi te pretvorbe obstaja možnost rahle razlike od prvotne cene, ki kotirajo na naši spletni strani. To se lahko zgodi, da bo letalska družba zaračunala znesek v CHF / USD in je vedno približno enak znesek, ki je izražen na našem spletnem mestu.

Sedeži letala

Portal letalskega prevoznika bo rezerviran na zahtevo stranke, če ta letalski prevoznik omogoča sedež potnika. Ta storitev je brezplačna, razen na lete in razrede, kjer je izbira sedeža dodatno zaračunana po letalski prevozniku. Portal, tj. Agent ne more zagotoviti, da se potnik sedi na določenem mestu. Letalska družba si pridržuje pravico, da načrtuje kraj ali spremeni postavitev kraja, tudi po vkrcanju na letalo. To je morda potrebno iz operativnih, varnostnih ali varnostnih razlogov.

Potrditev rezervacije

Ko ima potnika povratna letalska družba za določen cilj, potnik ni dolžan potrditi svoje potovanje s klicem našega klicnega centra.

Poročanje in vkrcanje na letalo potnikov

Roki za oddajo vlog za letenje razlikujejo od letališča do letališča. To je potrebno, da se pozanima o teh rokih in spoštuje njih. Letalske družbe imajo pravico, da izniči rezervacijo potovanja, če se rok za prijavo na roki niso pripravljeni. roki Airport potovalni dolžni so, da se pozanima sam. Roki za poročanje o vseh letalskih prevoznikov, v Beogradu, Sarajevu, Skopju, Zagrebu, Ljubljani, na Dunaju, v Zürichu so 2: 00h pred časom vzletno letalske brez, medtem ko so roki za prijave na drugih evropskih letališčih je 2 h 45 min!

Potnik mora biti prisotno na območju ravnini vkrcanje najkasneje do letalska družba napovedala, ko zaprosijo za polet.

Letalski prevoznik ima pravico razveljaviti rezervacijo potnikov, če se ne pojavi na izhodu za vkrcanje.
Če potujete z eno letalsko družbo na končno destinacijo vaša prtljaga bo preveril do konca.

Če uporabljate v enem letalskem zemljevidu, dveh različnih letalskih družb, in, če je dogovorjeno med prevozniki, ki jih je treba preveriti, da se do konca, in če ne naredite stopwe več kot 24 ur vaša prtljaga bo pregledana do konca. V nasprotnem primeru je potrebno prenesti in preverite nazaj prtljage v kraju križišča.

Letalski prevoznik in portal www.letalska.si niso odgovorni za škodo ali stroške, da potnik lahko trpijo, ker se je ne upošteva določb tega člena. Portal www.letalska.si ni dolžan obvestiti potnike o medsebojnih sporazumov letalske družbe v zvezi s kontrolo prtljage.

Dolžnosti potnikov v zračnem prometu

1. Potnik je dolžan pred nakupom potovanje kartico in se vkrcate na zaposlenega zaposlenega IATA agent ali nosilnih ali državnih organov, da dokaže svojo identiteto in pritrditev ustreznih potnih listin.
2. Pri nakupu potovanja vozovnice, je potnik dolžan obvestiti airtroller skozi IATA agenta o svojih zdravstvenih težav, ki bi lahko otežujejo njeno prevoz ali negativno vplivajo na pretok poletja.
3. Potnik je dolžan opraviti varnostni pregled, ki zajema njegovo predali in ročne prtljage.
4. V skladu z veljavnimi mednarodnimi predpisi, potnik v svoji ročni prtljagi ne sme nosijo orožje, strelivo, noži, igrače, ki se ujemajo realne orožje (npr puške, granate) in drugih predmetov podobne narave. Ti elementi morajo biti pakirani v roko navzdol prtljago na posebnem postopku. Prevoznik odpoveduje odgovornosti za vodenje teh elementov. Postavke nevarnih narave (eksploziva in streliva, goriva, stisnjenih plinov, strupov ali strupenih in kužnih materialov, oksidanti zadevah, radioaktivnih snovi, magnetnih materialov in drugih nevarnih snovi), se lahko prevaža le pod posebnimi pogoji prevoza.
5. je Potnik dolžan spoštovati pravila zračnega prometa in upošteva opozorila prevoznika v zvezi predvsem:
– internatov, srečanja in gibanja v prostorih za potnike,
– vstop in izstop iz letala,
– Prodaja oblačil in ročne prtljage na letalu.
6. potnik ne sme ogrožati varnosti in odstranjevanje zračnega prevoza, da moti in moti ostale potnike, da se ustrezno preprečiti njihovo letalsko posadko in poškodujejo lastnino prevoznika ali potnikov.
7. potnik mora tudi:
– Pristop mesto na krovu in izvesti vse zahtevane formalnosti in postopke v času, najkasneje v času, ki ga določi prevoznik. Potnik je priporočljivo, da se sprašuje, v prevoznik ali njegov pooblaščeni zastopnik,
– na poziv letalske posadke ali o znaka na svetlobne plošče, ko vzletanje ali pristajanje, ali med letom, ki je pritrjen varnostni pas,
– iskati letalsko posadko, se preselil v določenem sedežu, če je to potrebno iz operativnih razlogov,
– Vrstni red se upošteva prepoved kajenja na letalu. Prepoved kršitve se lahko kaznujejo z globo,
– V poletnem času, ne smete uporabljati nekaterih elektronskih naprav in naprav, ki lahko negativno vplivajo na delovanje in delovanje elektronskih naprav in aparatov letal. Prepoved kršitve se lahko kaznujejo z globo,
– V skladu s prvo pomoč, če se pojavijo zdravstvene težave v poletnih mesecih, obvesti osebje na osebnih in zdravstvenih podatkov in opraviti zdravniški pregled,
– nadomestilo nosilec vso škodo ali njeno neprimerno vedenje, storjenih (npr uničenje notranjosti letala, nezakonit prevoz nevarnih živali, stvari, itd),
– Pravila kapitan in posadka držijo letal v poletnih mesecih,
– ob upoštevanju predpisanih varnostnega pregleda opravljajo organi civilne službe ali pooblaščene organizacije,
– Prilagodite oblačila in zunanji videz, ki ustrezajo standardom zračnega prometa.

Odgovornost prevoznika

1. Splošna odgovornost prevoznika se izvaja v mednarodnem zračnem prometu na podlagi sporazuma o uskladitvi določenih pravil o mednarodnem letalskem prometu tako. Varšavska konvencija art. 15/1935., Haaški protokol o spremembi umetnosti. 15/1966.
2. Omejitev odgovornosti prevoznika
a) odgovornost prevoznika v duhu Varšavske konvencije, kakor je bila spremenjena s Haaškim protokolom, za škodo zaradi smrti ali poškodbe potnikov je omejena na znesek 20.000, – USD, v višini 58.000, – USD (75.000 , – USD, vključno s pravnimi stroški) v duhu sporazuma Montrealskega za lete v / iz / prek ZDA in Kanadi.
3. Odgovornost za škodo
a) Prevoznik je odgovoren za škodo, ki jo povzroči v svoji vrstici. Prevoznika, da je izdal vozovnico ali prtljago vkrcavanjem drugega operaterja line deluje le kot posrednik.
Potnik ima kljub temu pravico zahtevati odškodnino v primeru oddane prtljage, od prvega ali zadnjega prevoznika.
b) prevoznik ne odgovarja za škodo, povzročeno ročne prtljage ali drugih zadevah, za katere skrb in ohranjanje brezplačno potnikov, z izjemo primerov, v katerih je bila škoda po krivdi prevoznika ali ko je potnik izgubili možnost, da skrbijo za njegovo prtljago. Če je bila škoda pogosta napaka potnikov in bo nosilec nosi deljeno odgovornost v zvezi z njenim deležem odgovornosti za škodo.
c) je prevoznik odgovoren do višine dejanskih izgub, do mejne omejitve svoje odgovornosti. Prevoznik ne odgovarja za neposredno škodo ali za izgubljeni dobiček,
d) prevoznik odgovoren za izgubo ali zamudo, ki je nastala v zraku prevoz svojo napako,
e) prevoznik ni odgovoren za kakršno koli škodo, izgubo ali škodo, ki je posledica naravnih vzrokov, smrt živali ali vedenja živali, kot so grizenje, brcanje, zabodel ali zadušitve ali napačno vodenje živali, ali nezmožnost živali prilagoditi novim razmeram zračni promet,
f) prevoznik ne odgovarja za poškodbe lomljivih in lomljivih predmetov ali pokvarljivih stvari, za izgubo denarja, nakita, dragih kovin, zdravil, ključi, video kamere, kamere in drugih elektronskih naprav, obveznic in vrednostnih papirjev ali drugih vrednot, poslovni dokumentov, potnih listov in drugih osebnih dokumentov, ki so shranjeni v potnika oddano prtljago, z vednostjo ali brez vednosti nosilca. Prevoznik ne odgovarja za škodo na sopotnikovi prtljagi vsebine prtljage povzročajo,
g) v primeru prevoza potnikov, katerih starost, duševno in telesno stanje tako, da je nevarno ali tvegano za osebe, prevoznik ne odgovarja za kakršne koli bolezni, poškodbe ali invalidnosti, vključno s smrtjo, če je bolezen, poškodba, invalidnosti ali smrti Posledice nad stanjem teh oseb,
h) omeji odgovornost prevoznika velja za vse zaposlene, agenti in predstavniki prevoznika.

Dolžnosti prevoznika v letalskem prometu

1. Prevoznik mora zagotoviti, da se potniki zavedajo ohišja in način uporabe:
a) varnostni pasovi,
b) zasilne izhode in naprave, ki so namenjene za skupno uporabo,
c) jopič in kisik masko, ko uporaba teh sredstev predvidena potnika,
d) vse druge naprave, v primeru izrednih razmer, predvidene za individualno rabo.
2. Potniki morajo biti seznanjeni s pravili o prepovedi kajenja in uporabe elektronskih pripomočkov na ravnini kot tudi kršitve, zaradi katerih se lahko kaznovani.
3. Če je to potrebno, mora prevoznik obvestiti postopke potnikov v sili, ki so primerne za nadaljnji razvoj.
4. Prevoznik mora zagotoviti možnost, da potniki uporabljajo varnostne pasove pri vzletu, pristanek, turbulenca in v vsakem drugem primeru, na povabilo kapitana letala, in on je dolžan obvestiti potnike o lokaciji njihovega položaja v ravnini

Pravico do zavrnitve ZA PROMET

Vsak letalski prevoznik ima pravico do zavrnitve prevoza vseh potnikov ali potnikov prtljage zaradi varnosti letenja, ali po lastni presoji. V tem primeru bo potnik pravico do povračila plačanih poletov.
Letalski prevoznik ima pravico, da zavrne sprejem prtljage, če meni, da to ni pravilno in varno zapakirana v primernih posodah.

ZADRŽANJE IN OMEJITEV PREVOZ

1. Splošne določbe
Prevoznik lahko zavrne prevoz potnikov:
a) če to zahtevajo predpisi prevoznika v povezavi z izvedbo poleta,
b) če gre za kršitev predpisov, ki veljajo v državi, iz katere letalo vzleti, zemljišča, v katero ali skozi katero le prehaja, ki jih je stranka,
c) če se potnik trpi za nalezljivo boleznijo, ki jo zahteva, da poročilo vnaprej, če trpijo zaradi hude bolezni in ni sposobna skrbeti za svoje duševno in fizično stanje, in ne spremstvo z njim, da lahko zagotovi potrebno pomoč,
d) če potnik krši njihovo vedenje prevoz varnost ali javni red, ali če to ni primerno oblečeni,
e) če gre za kršitev katere koli dolžnosti, navedenih v členu 7.

2. Pravica potnikov do odškodnine
Potnik, ki je bil zavrnjen in omejena prevoz v skladu z odstavkom 1, a) predhodnih določb, se lahko kot nadomestilo za nerealizirane tarife povratni let ali ji približati del, ki se nanaša na nerealizirane delu leta, ali pa lahko ponuditi alternativno prometno drugo letalo ali druge oblike prevoza. Če potnik oproščen, razen nadomestila za nerealizirane letih odbitka davka, če prevoznik ne zahteva uporabo različnih pravil o povračilu stroškov prevoza razlogov.

BAGGAGE

1. Splošne določbe

Prtljaga se prevaža kot pregledan in nepotrjeni (ročne prtljage). Potnik ima pravico do prostega prevoz prtljage v skladu z naslednjimi določbami teh pogojev.

Prtljage, ki se prevaža kot “prtljage”, je jasno označena na rezervacije kot “dovoljene prtljage” s količino in težo dovoljeno, da tarifnih kartice. Če je ponudba ali rezervacijo za potrditev pravi “prtljaga” pomeni, da je ta pristojbina in razred vključeni prtljago, imenovano “prtljaga”, in da kasneje mora kupiti. Ta dodatek prtljage lahko opravi na letališču ob prijavi na ali prek zastopnika.

Vedno večje število letalskih sistem preklopi na “nizko ceno”, ki ponuja določene tarife brez “oddano prtljago”, če pa je dovoljen samo ročna prtljaga, ki. Ročne prtljage (mere in teže pod ročne prtljage (ročno prtljago).

2. oddano prtljag

Kot prijavljene prtljage prejemu popolnoma zaprta in zaklenjena kovčke ali drugo prtljago, ki jo lahko dobro zaprta. S privolitvijo prevoznika, se lahko prevoz prav tako treba vključiti, in drugi predmeti. Za prtljago, ki jo je potnik predal za prevoznika (prtljage), potnika kot potrditev prevzemne izdajo identifikacijske prtljage zapestnico (tag), ki je potreben, da se potnik v primeru pritožb. Kot prijavljene prtljage je mogoče prometa živil in male živali prav tako, v skladu s predpisi, ki jih določi prevoznik.

Vsak kos prtljage, ki jo potnik želi predložiti morajo biti označene na zunanji in notranji strani identifikacijske nalepke, na katerem stoji ime potnika in njegov kontaktni naslov v mestu prihoda (npr hotelu naslov). Ime navedena na etiketi morajo ujemati s podatki o vozovnice in drugih potovalnih dokumentov. Prtljage, vključno z eno z zadrgo, morajo biti zaprti med prevozom, da se prepreči odpiranje. Prevoznik ni odgovoren za prtljago takoj po pristanek ni bila sprejeta. Prijavljeno prtljago se izvaja na področju shranjevanja potovalno letalo potnika. Če ta prevoz ni mogoče, bo dosegla čim tesnejše vezi.

Prevoz prtljage in stvari, ki bi lahko ogrozili varnost letenja, ali premoženje oseb, prtljage in stvari, ko bi se zračni promet precej poškodovan ali nepravilno pakirane, lahko prevoznik se izločijo iz prometa pred odhodom ali kadarkoli med potovanjem.

Količina in vrsta prtljage se preverja izključno na: https://letalska.si/Provera-prtljaga.html
Če potujete v / iz Združenih držav, na ozemlju Združenih držav Amerike in Kanade, odraslega v razredu C (komercialni), ima pravico do prostega prometa dva elementa prijavljene prtljage, v katerem je vsota treh dimenzij vsak kos prtljage ne presega 158 cm utež nobena od njih ne presega 23 kg.

V razredu Y se je (ekonomsko) odrasla oseba pravico do brezplačnega prevoza ne enega samega kosa registrirane prtljage, pri kateri vsota treh dimenzij kosov prtljage ne presega 158 cm, težo vsakega izmed kosov prtljage ne presega 23 kg. Otroci, mlajši od 2 let, so upravičeni do prevoza en sam kos prtljage je vsota katerih dimenzije ne presegajo 115 cm, in pravico do prevoza, sestavljen iz otroških vozičkov.

Na drugih progah, so odrasli pravico do prostega prometa za oddano prtljago v razredu C (poslovne) ne presegajo teže 30 kg, v razred Y (gospodarskega) 23 kg. Otroci, mlajši od 2 let (ki niso upravičeni do lastnega sedeža), so upravičeni do brezplačnega prevoza za oddano prtljago, da njegova teža ne presega 10 kg, in pravico do prevoza, ki ga sestavljajo otroške vozičke in hrane v poletnih mesecih. Otroci od 2 do 12 let, so upravičeni do brezplačnega prevoza oddane prtljage v enakem obsegu kot odrasli.

3. neregistrirano prtljago (ročna prtljaga)

Ročno prtljago potniku je moč spraviti v ravnina določena z dimenzijami: največja dolžina 55 cm, širina največ 40 cm in globine maksimalno 20 cm, medtem ko je njihova vsota zneskov, do največ 115 cm. Potnik mora pri sebi le en kos ročne prtljage z največjo maso 5 kg, razen če z internim pravilnikom prevoznika ni drugače določeno. Prevoznik ima pravico, da preveri težo in dimenzije ročne prtljage.
Brezplačna dostava na krovu spodaj naštetih predmetov za osebno uporabo, ki jo ima potnik s seboj in jih hranijo:
– Mali ženski torbici
– plašč, šal ali odeja
– dežnik ali palico
– fotoaparat, kamero, daljnogled, majhen prenosni računalnik trebušni vrhu ali na mobilni telefon
– košara za otroško hrano za otroke v poletnih mesecih
– kozarci in ortopedski pripomočki za invalidne potnike

4. Posebne vrste prtljage

Le s predhodnim soglasjem prevoznika in pod pogoji, ki jih določi prevoznik, se lahko prevažajo:
a) žive živali, vključno s pticami in plazilci (prevoz se izvaja pod odgovornostjo potnikov in le v tistih krajih, kjer je to dovoljeno z veljavnimi predpisi).
Prevoz se opravi:
– potnik ravnine (v kabini) ali v prostoru za shranjevanje
– kot blago.
Free, poleg zgoraj navedenega, lahko na krovu nosijo psa, če si sledijo osebe z okvaro vida ali sluha, pa tudi akcije, namenjene za zaščito človeškega življenja. Psi morajo biti opremljeni z vrvici, gobca, potrdilo o cepljenju in druge potrebne dokumentacije.
b) prevoz orožja in streliva:
orožje vseh vrst je mogoče sprejeti v zračnem prometu le na tistih mestih, kjer je to dovoljeno z veljavnimi predpisi. Strelno orožje je treba raztovoriti z varnostno zaklopko in se nahaja izključno v prostoru za shranjevanje letala. Strelivo, ki je svoje eksplozivne lastnosti, spada v tako imenovani. nevarno tovor in se lahko izvede v skladu s pogoji, navedenimi v priročniku IATA za prenos nevarnih tovorov.
c) prevoz diplomatske prtljage pustimo diplomatski kurirji v kabino zrakoplova.
Prosti transportirani v celoti sestavljen vozila za invalide.

5. Presežek prtljage

Pri uporabi ti. Shranjevanje sistem apno prevoz do / iz Združenih držav, na ozemlju ZDA in Kanadi, za vsak kos prtljage, ali presega velikost presežek ali breme, ki ga je treba plačati fiksno nadomestilo določi kraj prihoda določena.
Prtljaga na drugih progah, ki ima večjo težo, kot dovoljeno, se odpelje na kapacitetu- priložnosti za prevoznike in se izračuna glede na težo določene tarifne nadomestila za 1 kg nosilne tarife na podlagi seznama, ki se uporablja cena za ta namen (vsaka letalska družba ima svoje predpisi: Primer 1% a tarif prvem razredu ali buissnes za vsak kilogram)

6. združevanje teža prtljage

Če dva ali več potnikov, ki potujejo skupaj na istem mestu na isti ravnini predajo vkrcanje njihove prtljage ob istem času in na istem mestu, se bo dovoljeno skupno težo prtljage, ki ustreza vsoti dovoljenega prostega teže prtljage potnikov.

7. Pregled prtljage

Prevoznik lahko v prisotnosti potnikov prepričati vsebino njegove prtljage. Če potnik je odsoten, ima prevoznik pravico do prisotnosti najmanj ene priče, ki ni zaposlen prevoznika, odprete prtljago potnikov, in da se ugotovi, ali vsebuje članke, ki so zavrnjene prevoz ali predmete, katerih prevoz je potreben poseben režim.

8. brez spremstva prtljage

Promet neopažena prtljago s posebnimi predpisi prevoznika.

9. Prtjag z deklarirano vrednostjo

Potnik ima možnost, da ugotovi, da je vrednost oddane prtljage je večja od vrednosti odgovornosti letalskih prevoznikov v skladu s predpostavko, da je prevoznik določi tarifnih pogojev v tej zadevi.

10. Prenesi predloženo prtljago

a) Potnik je dolžan svojo prtljago vzeti takoj po iztovarjanju,
b) Prtljaga lahko vzame le prtljažnik in identifikacijski obesek. Prevoznik ni dolžan preveriti, ali je seznam prtljage in identifikacijski obesek prevzel in ne ustreza za izgubo, škodo ali druge stroške, ki bi nastali prehod s tem v razmerju,
c) Poškodbe, poenotenje ali izguba izgube je potrebno, da se takoj poroča, ko jemljete prevoz prtljage, ki je dolžan sestaviti zapisnik. Drugače domneva, da je bila prtljaga predložena v dobrem stanju,
d) Med kasnejšo uporabo škode mora potnik dokazati vzročno povezavo med poročano škodo in ustreznim prevozom.

Letalski razpored, zamude in preklicani leti

Objavljeno časovni razpored letenja se lahko spremeni v intervalu od datuma objave do datuma potovanja. Portal letalskega prevoznika ne jamči objavljeni urnik leta letalske družbe. Razpored letenja se spremeni. Obstaja možnost spremembe letenja po izdaji letalske vozovnice. Potnik mora zapustiti podatke za stik, tako da ga lahko obvestimo o vseh spremembah. Če letalski prevoznik spremeni urnik letenja, ki ne ustreza, in ne more rezervirati mesta na drugem letu, ki ga ustreza, je potnik pravico do polnega vračila.

Vse pravice potnikov v zanikanje, odpovedi in velikih letov se lahko preberejo na spletni strani letalskega prevoznika.
Vse pravice potnikov v zanikanju vkrcanja, odpovedi in velikih zamud letalskih prevoznikov AirSerbia lahko prenesete na:
http://www.airserbia.com/en-rs/Notice-on-postry-Rights-In-the—— -of-Of-Offental-or- inlong-Delay-Of-

Če zaradi okoliščin, ki so preklicani ali zakasnjeni na letališču potovanja ali končne določitve, ali povzroči, da potnik izgubi prihajajoči let, je letalski prevoznik dolžan vzeti enega od naslednjih korakov:

• da potniki čim prej prevažajo drugi let, v katerem so na voljo mesta brez dodatnih stroškov za potnike in, če je potrebno, razširijo pomen njegove letalske vozovnice; ali
• Potnik se ukvarja z zavezanostjo na namembnem mesu na let svojega letalskega prevoznika ali na drug dogovorjen način in v dogovorjenem transportnem razredu, brez dodatnih stroškov za potnike.

Če je zamuda ali odpoved leta do 24 ur pred potovanjem v času klicnega centra Airline, se bo naš klicni center kontaktiral in obvestil vse spremembe / neuspeh potnika ali kupca, kupljene letalske vozovnice. Po obvestilu stranke o spreminjanju ali preklicu letalskega prevoznika, bodo portal agenti storil vse, kar je v svoji moči, s soglasjem letalskega prevoznika zamenjal lete za lete, ki ustrezajo potniku. Če potniku ali eden od predlaganih letov ne ustreza letalskemu portalu. Potnika bo vrnila celotno količino denarja, ki je izplačala letalske vozovnice takoj po prejemu vračila zrakoplova.

Če letalski prevoznik spremeni urnik letenja ali prekliče potovanje po 19.00 delovnem dnevu, po 15. uri sobotah ali nedeljah, je dolžan stopiti v stik z vsakim potnikom in jo sporočite o spremembi naročila letenja ali odpovedi letalskih vozovnic.
Če letalski prevoznik prekliče ali premakne urnik letenja na dan, nekaj ur pred potovanjem, bo potnik obveščen na letališču leta prevoznik. Za vsa vprašanja na potniškem letališču je dolžan obravnavati letalski prevoznik, ki ga bo obveščal o spreminjanju letne vrstice ali preklicati letalsko vozovnico in našli najboljše možnosti za potnik v danem trenutku.

Če je pot, je potnik dolžan stopiti v stik z letalsko družbo, da se obrnite na letalsko družbo na prvi prosti let na želeno destinacijo.

Potnik je dolžan preveriti svoj zemljevid na naslov https://letalska.si/provera-avion in https://www.checkmytrip.com in da takoj po opazitvi spremembe ali neuspehom iz zemljevida Kontakt agent A letalsko agent bi ponudil a rešitev za izvedbo leta.

Nepravilnosti v zračnem prevozu

a) iz različnih razlogov, ki niso odvisni od prevoznika (zaradi ti. “več moči”, na primer, vremenskih razmer, zaradi tehničnih razlogov, ki niso krivda prevoznika, v primeru vojne, stavka organizacije, ki opravljajo prevozne storitve, itd), nosilec je mogoče odložiti, preklicati, prekine, preusmeriti let, tip z istim letalom ali pošljete predstavitev na drug nosilec, vendar pa nosi dodatno odgovornost, razen za obveznost, da se zagotovi prevoz drugega letala ali drugih prevoznih sredstvih ali povratno prevoznino plača.
b) če je let zamudo, če je zamudo ali je odpovedan ali spremeniti tipe letal v okoliščinah, ki so oblikovane kot napake prevoznika, in prevoznik ne more zagotoviti vnaprej potrjena mesto, potnik ne more biti uporabljena za vnaprej določeno ali končni cilj, ali če okoliščine vplivajo na dejstvo, da je potnik prepozno za povezovalni let, prevoznik je dolžan:
– translate potnikom še eno redno linijo, kjer prostih delovnih mest ali
– za preusmeritev potnikov do njihovega končnega namembnega kraja navedeno na vozovnici na svoji redni letom ali letom drugega prevoznika ali zagotovi prevoz potnikov zemlje. Če davčne stroške, stroške plačuje za dodatno prtljago in druge storitve, povezane s spreminjajočimi krat presega vrednost, plačanega za vozovnico ali njen del, prevoznik volja potnikov zahtevajo dodatne takse ali druge pristojbine in plačati popotnik razliko, če je pristojbine in dajatve za spremenjeno smer nižji od tistih, ki jih potnik ali pristojbin vračanja plačana v skladu s členom 13 teh pogojev ne bo potnika v skladu z vsako nadaljnjo obveznost,
– potnikom zagotovijo potrjene rezervacije, ki je bil zavrnjen vkrcanju na letalo zaradi pomanjkanja sedežev na letalu, primerno nadomestilo določeno s predpisi nosilca.
c) ni odgovorna za napake ali pomanjkljivosti v voznih redih ali drugih informacij, ki jih zaposleni ali zastopniki prevoznika o času odhoda ali prihoda in letalskega prometa, razen v primerih, ko je nosilec zaveda, da njegovo ravnanje ali opustitev povzroči poškodbe.

NADOMESTILA LETI

Splošni povračila leti

Za neuporabljena ali odpovedi rezerviranih mest se zaračuna provizijo v skladu s pogoji, ki jih določi letalski prevoznik v skladu s pogoji tarife. V interesu potnikov, da so obveščeni o pogojih tarif pred izdajo vozovnice.
Potral letalska.si bo povrnil svojo vstopnico ali neporabljenih lete po veljavnem tarifne modro. Ko je potrebna za rezervacijo letalske spletu strank prebrati in sprejeti pogoje letov povračilo, lahko naredim rezervacijo letov.

Če posrednik portal letalska.si ustno pravi kupci rezervacije letov, je zaželeno, da se poda odjemalec e-poštni naslov, da vam lahko pošljemo e-poštno sporočilo ne lete rezervacije z vsemi pogoji enaki. Če ima stranka / potnik brez e-pošte pri plačevanju poceni vozovnic v gotovini v naši pisarni je potrebno prebrati in se prijavite enake pogoje lete. Povračilo letalskih vozovnic se izvaja v primeru, da je potnik prekinil potovanje ali letalski prevoznik odpovedan let. Povračilo letov izključno na mestu, kjer je bila kupljena letalska karta in pogoji za določeno plačilo (odvisno od tarife, lahko nadomestila poln, pod pogojem, da plačilo kazni ali ni mogoče izvesti). V primeru odpovedi leta s strani letalskega prevoznika, polnih letih nadomestil.

Kupljena letalska vozovnica biti povrnjeni ni mogoče dostaviti brez poletov.
V primeru vrnitve blaga in povrne stranka, ki je že plačal nekaj kreditnih kartic, deloma ali v celoti, ne glede na razlog za povratno zastopnik je dolžan nadomestila le z VISA in Maestro plačilnih metod, kar pomeni, da je banka na zahtevo prodajalca, se bo vrnil na račun imetnika kartice.

Rok za vračilo

Rok za vračanje denarja na računu plačnika do 90 dni. Za denar se vrne na letalske prevoznike in agenti ne morejo vplivati ​​na te roke. V primeru vrnitve blaga in povrne stranka, ki je že plačal nekaj kreditnih kartic, deloma ali v celoti, ne glede na razlog za vrnitev, portal letalska.si / AIRFANTAST je dolžan nadomestila le z VISA, EC / MC in način plačila Maestro, kar pomeni, da bo banka opravlja prošnji prodajalca nadomestila uporabnikov kartice za račun.

V posebnih primerih, ko potnik odpove polet zaradi bolezni ali smrti bližnje osebe morajo predložiti dokumentacijo, ki podpira to, je poslana letalski družbi za obravnavo in odločanje o kazni, lahko postopek traja tudi do 60 dni. AGENT takoj po prejemu povračilo kontaktnih potnikov in mu nadomestilo v znesku, določenem s strani letalske družbe.
Če stranka ni zadovoljna z višino povračila se lahko uporablja za letalske družbe neposredno.

V primeru neuspeha potnega potnika

Potnik je dolžan dejanskemu zastopniku, tj. Stroški letališča, račun letališča itd.), Če je prišlo do odpovedi zaradi: nenadne bolezni potnikov, brata ali brata ali brata potnika, potnikov in sprejetja, Umrli potniki, zakonca, otroka, brat ali sestre potnikov, sprejema in sprejema, zahteva vojaške potnike ali osnovne nesreče, ki so uradno razglašeni od pristojnega organa pristojnega organa države.

Za te primere je potnik dolžan zagotoviti dokaz agenta na podlagi začasnega zdravljenja (potrditev izvoljenega splošnega zdravila, tj. Razresnice seznama stacionarnega zdravstvenega varstva, ki izrecno potrjuje nenadno boleznijo in nezmožnost potovanja), tj. umre, tj. Poziv za vojaško vadbo. Ni bilo mogoče šteti za utemeljeno za potovalne potovalne primere primeri lokalnih terorističnih napadov, eksplozij, okužb, epidemij in drugih bolezni, osnovnih nesreč, podnebnih razmer, ki niso izjavili iz izrednih razmer s strani pristojnih državnih organov stalnega prebivališča ali države potovanja.

Nenadna bolezen vključuje strokovnjak nenadno in nepričakovano bolezen, tj. Nalezljive bolezni ali organske motnje, ki se pojavi po zaključku potovalnega potovanja / nakupa in ni povezano z, niti ni prejšnje zdravstveno stanje, in takšna narava, ki zahteva zdravljenje , Bolnišnično bivanje (hospitalizacija) in preprečuje začetek – uporaba pogodbenega potovanja.

Letalska vozovnica na listino ali na rednih linijah, kot tudi na nizkocenovnih linijah letalskih prevoznikov, dejansko uporabljenih stroškov. Ob upoštevanju vseh 100% zneska na računu letalske družbe!

Če letalski prevoznik sumi verodostojnost najdbe potnikov, se presoja izvede v zdravstveni ustanovi, s katerim letalski prevoznik zagotavlja stroške določanja zdravstvenega stanja potnikov, če se je izkazalo, da je zdravstvena ugotovitev potnika prvotno opravljena.

V primeru naročanja potovanj, ki jih pokriva zavarovalna polica, potnik svoje pravice neposredno od zavarovalnice.
Agent priporoča, da svoje potovanje posredujete od odpovedi v zavarovalnici, da bi se izognili nevšečnosti zaradi neželenih dogodkov, ki lahko preprečijo vaše potovanje.

Vključitev

Če letalski prevoznik prekliče let, ne pristati na kraju letenja ali postavite potovanje ali potujočega poletja navdihuje let, na katerega bi ga bilo treba premakniti, in za katerega ima rezervacijo, znesek nadomestila bo:
Če se ne uporablja nobenega dela zemljevida, znesek v višini tarife, ki ga je izplača potnik;
Če se uporablja del zemljevida, vrnjeni znesek ne bo manjši od razlike med plačanimi tarifami in veljavnimi tarifami za potovanje med točkami, za katere je bila kartica izdana.

Realizacija zavrnitve vračila

Letalski portal in letalski prevoznik imata pravico, da zavrne nadomestilo v primerih
a) Ko je bila zahteva za isto predložena po izteku zemljevida.
b) Če je bila vrtna pot kartica pogoj za dovoljenje vstopa v državo,
c) Če je dokument registriran v dvojni dokumenti
d) Če je potnik nepravilno vnesen podatke o potnikih, je napačno vnesel cilj ali datume letenja

Za koga se refunged letalska vozovnica

Kupljena letalska vozovnica vrne ključno vozovnico potnikov / strank. Nadomestilo bo potekalo na enak način, v katerem so in plačil zraka kartice.

Spremenite letalske vozovnice

Sprememba datuma potovanja poteka na mestu, kjer je zrak kartica kupljena ali letalske družbe, katere karta se izda.
Zahteva za spremembo datuma kupili letalske vozovnice za lahko le:
• Prispeval stranko isti iz istega e-pošte ali telefonsko številko, ki ostanejo v rezervaciji vozovnice. Zaradi varovanja vaše zasebnosti in varnosti, informacij in spremembe, se lahko opravljajo samo tisti, ki so rezervirane in pridržane.
• Prihod v naši obraza pisarni, ki je odobril kupec vstopnice. Dovoljenje se pošlje v prosti obliki e-pošte ali telefona SMS od števila, navedenega v rezervaciji

Letalski prevoznik Portal bo na letalske vozovnice spremeniti datum po veljavnih tarifnih pravil. Pristojbina na novo spremenila powerary letalske vozovnice je TSC 0 EUR + pene zamenjati kartico pisno in predloženo v potrditvi rezervacije, kot je pravil, a letenja dokument PDF, če ni prostora na isti razred, kot na zemljevidu.

Izguba prtljage

Potnik, ki ji je prtljaga na odhodnem letališču ni prispel na končni postaji poroča izgubo prtljage na posebej označenem okencu (Lost Lost and Found). Potnik, ki prijavi izgubo prtljage mora priložiti letalskega prevoznika, na katerega se predloži prtljago nalepke. Oznake vozovnic prilepite častnik letalski kdo prijavo potnikov za let. Ta oznaka zaradi ravnanje prtljage ali slabega vremena se lahko poškoduje ali padca in se izgubil, kar povzroča prtljago na napačni strani. Prtljaga razvrščanje se izvaja ročno z letališča referent, ki temelji na nalepke in vedno obstaja možnost človeške napake nekaj prtljage, postavljen na “napačni” trak in gredo v spam.

Iskanje izgubljene prtljage pripada letaliških storitev. Gibanje za prtljago je elektronsko nadzorovano. Vsak prtljago, ki je predložil ima nalepko (tag), na kateri je nalepka destinacija, ki se nahaja, kot tudi vsaj kodo, prek katere se podatki lahko preverite na njenega lastnika in itinerar. Ko je prtljaga “izgubljena” in se pojavi na drugem letališču, je bil posnet s podrobnimi opisi v elektronski bazi podatkov, kjer bodo lahko našli tiste, ki so odgovorni za namembnem letališču, kjer se poroča njegovo izginotje.
Poškodovano prtljago ali ukradel vsebine prtljage, se morajo prijaviti tudi na predpisanem obrazcu na isti števec.
Izgubljena prtljaga je mogoče najti v večini primerov v 24 urah in le redko se zgodi, da ga najdejo kasneje. Nahaja prtljage se pošlje prvi polet do končnega cilja, kjer je potnik najpogosteje dostavi svoji domači naslov, hotela ali kraja stalnega prebivališča.

Večina letalskih družb so povrnjeni nenačrtovanih stroškov nabave potrebne omaro, če potnik ostal brez prtljage več dni. Podjetja storiti to nadomestilo le, če potnik brez prtljage ostal v okolici, ki ni njegov kraj stalnega prebivališča. Letalske družbe določi tudi višino nadomestila in sprejme samo razumne stroške.
Izgubljena prtljaga je mogoče slediti prek interneta. Sistem spremljanja za izgubljene prtljage je znan kot “WorldTracer” in z njeno pomočjo potnikov štirideset največjih svetovnih letalskih družb lahko našli svoj izgubljeni kovček. Na spletni strani www.mylostbag.com, morate vnesti priimek potnika in referenčno številko, ki jo lahko najdete na prtljago nalepke lepljeni v letalskega prevoznika.
Letalski prevoznik portal ne odgovarja za izgubo ali poškodbe prtljage.

VIZUMI

Potnik je dolžan pridobiti potrebnih potnih listin in vizumov, in v skladu z zakoni, pravili, predpisi in pogoji za potovanja v države / katere potuje skozi katerega prehaja.
AVIO.ME in zastopniki niso odgovorni za posledice, ki jih je potnik utrpel, če ne dobijo ustrezne dokumente ali vizume, in če ni v skladu z zgoraj navedenimi zakoni, predpisi, pravila, zahteve, pogoji, pravili in navodili. Če potnik gre na potovanje z neveljavnih dokumentov, pretečeni potni listi, neustrezno vizuma, čeprav je bil opozoril in mu pošlje obvestilo in izjavo, ki potrjuje, da posest dokumentacijo, vizum in veljaven potni list veljaven vsaj še 6 mesecev od datuma vrnil s potovanja, odgovornost je izključno njegova.

ZAVRNITEV PRAVICE DO VSTOPA

uradnik kontrola potni list ima diskrecijsko pravico, da zanika vstop v državo, če nimate ustrezne dokumente ali pa nimajo potrebnega vizuma.
Vendar, tudi če imate veljaven potni list in vizum, se lahko zavrne vstop v državo po presoji uradnikov, da je oseba z visokim tveganjem.
Uradniki iz potnik lahko kadarkoli zahteva, in druge dokumente, vključno z denarjem za vpogled. To se pogosto zgodi z državljani Srbije, ki so pod posebno pozornost evropskih organov za priseljevanje zaradi velikega števila lažnih prosilcev za azil. Ljudje, ki so deportirali nazaj v Srbijo po začasnim bivanjem v drugi državi, saj ni bil odobren azil imajo možnost, da prihodu v Beograd letaliških objektov za pomoč urada za ponovni sprejem.

Dodatne dokumenti, ki se lahko zahtevajo ob vstopu v Evropsko unijo, so:
• potovalno zdravstveno zavarovanje za predvideno obdobje bivanja
• Vrnitev letala vozovnice
• vabila ali nastanitvenih rezervacije (voucher)
• zadostna sredstva – znesek, je odvisno od države, ampak se giblje od 35 do 50 evrov na dan.

Carinska kontrola

Potnik je dolžan, če tako zahteva, udeleži pregleda lastne prtljage s strani carinskih ali drugih državnih organov. Airlines niti Portal www.letalska.si snosno nobene odgovornosti za izgubo ali škodo, ki jo je potnik utrpel med takim pregledom ali zaradi neskladnosti z zgoraj navedenimi pravili.

ZAVRNITEV REZERVACIJA

Portal letalska.si ima pravico, da zavrne naročila za rezervacijo, ko uporabnik krši pogoje uporabe portala letalska.si

ODPOVED

Informacije in podatke o ponujenih izdelkov in storitev, ki jih je treba vsak ponudnik storitev, posebej na mestu letalska.si portalu letalska.si počne vse, kar lahko, da preveri podatke, objavljene v izogib morebitne napake in nepravilnosti. Portal AVIO.ME ne jamči za ustreznost, natančnost, popolnost ali pravočasnost teh informacij.

Portal letalska.si / AIRFANTAST ni odgovoren za nedostopnosti storitve ali izdelka na dan rezervacije in izpolnitev pogodbe s ponudnikom teh storitev. V nobenem primeru, portal www.letalska.si ne odgovarja za dejstva, napake, opustitve, jamstva, kršitve ali zavrnitev določenega ponudnika storitev ali zaradi telesne poškodbe, smrti, uničevanja premoženja ali druge izgube ali škodo, denarnega nadomestila in stroškov ki se lahko pojavijo v zvezi z delovanjem in uporabo spletne strani in informacij, izdelkov in storitev, ki jih vsak ponudniku storitev in / ali v zvezi z nedovoljenim posegom proizvodov tretjih oseb ali storitev ali informacij, ki so na voljo na tej spletni strani.

Portal letalska.si / AIRFANTAST nosi nobene odgovornosti in ne bo nadomestilo za škodo, nastalo zaradi zamude, odpovedi, prevelikega števila rezervacij, stavke, višje sile ali drugih vzrokov, ki niso pod njenim neposrednim nadzorom. Poleg tega ne obstaja obveznost zagotavljanja nadomestila za nastanek morebitnih dodatnih stroškov, opustitve, zamude, preusmerjanjem ali v zvezi z izvajanjem katerega koli državnega organa.

Portal letalska.si / AIRFANTAST zagotavlja vse pravilno delovanje portala, vendar ne zagotavlja pravilno delovanje in primernost programov (programska oprema) in da je delovanje portala bo neprekinjeno zaščiten pred virusi in drugimi podobnimi fenomeni. Vse te stvari, ki veljajo tudi za druge informacije, vsebovane na tej spletni strani in so na voljo s strani tretjih oseb.

ODGOVORNOSTI

Z uporabo spletne strani mora biti izključno za pravne namene in se izvaja na zakonit način, tako da ne ovirajo ali preprečujejo njihovo uporabo s strani tretjih oseb. Uporabnik je dolžan uporabljati spletno stran v skladu z zakonom, moralnih standardov in sedanje določbe, in ne za opravljanje dejavnosti in naredi glitches, ki lahko povzročijo poškodbe ali okvare v delovanju spletne strani, ki vplivajo ali ogrozili opravljanje storitve portala leti. me

Z uporabo te spletne strani zagotavlja, da ima uporabnik star vsaj 18 let in izpolnjuje zakonske zahteve za uporabo te spletne strani. Uporabnik je dolžan nadzorovati in prevzeti odgovornost za kakršno koli uporabo spletnega mesta s strani mladoletnikov, ki se opravi v njegovem imenu ali za njegov račun (uporabnika). Prav tako zagotavlja točnost in popolnost vseh informacij in podatkov, ki se nanašajo na uporabnike ali članov njegove družine, na katerega se prenese pravico do uporabe tega spletnega mesta.

Vsaka rezervacija je narejena v donosno, manipulativne namene ali za goljufijo, ali v primeru, da cilji za povečanje povpraševanja je prepovedana. Možnost opravljanja storitev ali izdelkov preko te spletne strani se lahko uporabljajo le pri izvajanju zakonitih rezervacije in nakupe v imenu ali v povezavi z drugimi ljudmi, v imenu in za račun, ki ima pravico, da deluje. Stranka se strinja, da je zlorabe storitev, ki jih portal letalska.si mo ponujajo.

Covide 19 omejitve

Potnik je dolžan obvestiti o ukrepih zdravstvenega varstva v namembni državi.

Potnik je dolžan obvestiti pristojne organe o omejevalnih ukrepih za vstop v ciljno državo, kot tudi omejitve v državi, kjer je tranzit.

NAČIN IN ROK ZA PRITOŽBE

1. Nastala škoda na zdravju, ročno prtljago in druge osebne lastnine potnika nemudoma poroča prevoznika, ki bo zapis o tem. V naslednjem poročanja potnika škode mora dokazati vzročno zvezo med izkazanimi škodo in ustreznega prevoza. V primeru večje poškodbe prevoznika je dolžan prijaviti škodo sam.
2. Poškodbe prijavljene prtljage potnik mora takoj objavljen na nosilcu najpozneje v 7 dneh od območja za prevzem prtljage. Poškoduje za prevoz blaga, je treba takoj oglaševanje, najpozneje v 14 dneh od njenega prejema. Pritožba odgovornosti za zamudo, je treba predložiti v pisni obliki v roku 21 dni od dneva, ko je za prtljago ali dostavljeno blago. Ko je treba ne-dostavo blaga, da se nanašajo na pritožbo 120 dni od datuma izdaje pregleda prtljage.
3. Pravica do nadomestila izgine po preteku 2 let od dneva pristanek v namembni kraj ali od dneva, ko je prevoz prenehal.
4. Za informacije, pritožbe ali okvar, nam lahko pišete na:

NASLOV: AirFantast, Jevrejska 10, 21000 Novi Sad, Srbija
Telefon: 34 021 4243 ali 069 424 4243 (dostipni na aplikacije Viber / WhatsApp)
E-pošta: info@letalska.si

Avtorske pravice, blagovne znamke

Avtorske pravice in vse druge zaščitene pravice, povezane s spletne strani, ki pripada agenciji AIRFANTAST Ltd. Vsebina spletne strani je izključna last AIRFANTAST, razen če je jasno navedeno, last tretje osebe. Trgovsko ime letalska.si tako kot vse blagovne znamke, logotipe in grafično oblikovanje, prikazanih na tej spletni strani, so dobro lastnost AIRFANTAST Ltd. ali tretje osebe.

Prepovedano je vsako kopiranje, distribucijo, prenos, obdelavo, preprodajati, ustvariti posle z izvedenimi finančnimi instrumenti ali zavaja javnost o dejanskem ponudniku storitve, vsebovane na tej spletni strani. Vsako nepooblaščeno kopiranje, ponovno objavo, nalaganje, objavljanje, reprodukcija ali prenos ali katera koli druga oblika uporabe vsebin na kakršenkoli način ali na kakršen koli način za komercialne ali druge namene se lahko izvede le s predhodnim dovoljenjem Agencije AIRFANTAST Ltd. ali drugega nosilca avtorskih pravic.

Veljavna zakonodaja

Zakonodaja, ki se uporablja v odnosih med uporabnikom in spletno stran letalska.si agencije AIRFANTAST izključno srbsko zakonodajo, z izjemo predpisov, ki izhajajo iz mednarodnega zasebnega prava.
Odgovorni za reševanje sporov, ki lahko nastanejo med strankami, so sodišča v Beogradu in Novem Sadu.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

AIRFANTAST Agencija ima pravico do kadarkoli spremeni in / ali obnova uporabnikov nad poslovanjem pogoje v zvezi z uporabo te spletne strani letalska.si, ki bo učinkovita v naslednjem obdobju, brez obstoja obveznosti sporočanja. Spletna stran bo veljajo splošni pogoji, ki so trenutno v veljavi. Z nadaljevanjem uporabe spletne strani, ki se izvaja s spremembo in dopolnitev splošnih pogojev poslovanja, se šteje, da je uporabnik sprejel spremembe narejene.

Veljavnost od zgoraj navedenih pogojev, ne more biti omejena z morebitnimi škodljivimi pogojev poslovanja, ki jih ima uporabnik. Spremembe teh pogojev so pravno zavezujoči le, če dogovorjena s pravni zastopnik agencije AIRFANTAST – a. Spremembe teh pogojev in dodatnih pogodb je treba pripraviti v pisni obliki. Pošiljanje datoteke po telefaksu, ali po e-pošti, imajo enak pomen v odnosih med strankami kot tudi pisni dokument.

Pravilnik o zasebnosti

Velika pozornost je bila namenjena varovanju vaših osebnih podatkov, tj. zasebnost in varnost transakcij.
Vaše ime, e-mail, telefon in faks številko, naslov in številko kreditne kartice, potrebni podatki v postopku rezervacije.

Ko rezervirate ali kupite lete preko naše spletne strani, e-pošte ali telefona, se podatki zajamejo, shranijo in shranjeni v našem sistemu. Ti podatki se uporabljajo izključno za olajšanje proces rezervacije, zaradi administracije in analitike v naši agenciji. Vaši podatki v nobenem primeru ne bo kdo drug razen agencij in podjetij, s katerimi sodelujemo, in ki se odločite, ali so povezane z vašim poslom.

Vaši podatki se bodo uporabili za prilagajanje naše ponudbe in storitev za svoje interese. Mi bo na voljo, da vam s ponudbo in drugih informacij, ki bi lahko bili zanimivi za vas. Če ne želite prejemati ponudbe in vpogled v naše storitve, nas lahko obvestite.

Čeprav so vaši podatki prepričani, da nas, zaradi različne nezakonite programske opreme, ki se pojavljajo vsak dan, je nemogoče zagotoviti absolutno varnost pri prenosu podatkov prek interneta, za katerega je uporabnik izključno odgovoren.

Direktor
Goran Portić.

Glej Splošni pogoji uporabe

 

visa | mastercard logo
Banca Intesa logo Visa securure logo Mastercard secure logo american express | mastercard security logo