Splošni pogoji uporabe

Izjava o zasebnosti politiko, zbiranja osebnih podatkov uporabnikov in njihovo uporabo

Izjava o zasebnosti politiko, zbiranja osebnih podatkov uporabnikov in njihovo uporabo
Pri obdelavi transakcij s kreditnimi karticami prek e-trgovine, trgovec preusmeri kupca na stran, kjer je banka opravljeno varno vnesti podatke o kartici s strani uporabnika.

Na ta način doseči naslednje cilje:

Trgovec nima podatkov o kartici, zato je oproščen izpolnjevanja dodatnih varnostnih zahtev (povezave so varno shranjevanje podatkov), ki so doslej bile pogoj za to vrsto poslovanja.
Banka je razvoj novih funkcionalnosti vplačilo in poravna z veljavnimi zahtevami Visa, MasterCard in American Express, ki omogoča trgovcem na drobno, da se osredotoči na osnovno dejavnost.
Stran, ki se preusmerijo na kupca pri plačevanju, ki se imenuje Hosted Plačilo Page (HE).

Varovanje zasebnosti uporabnikov

V imenu straneh airfantast.com letalska.si in smo zavezani k varovanju zasebnosti vseh naših kupcev. Zbiramo samo potrebno, osnovne informacije o kupcev / uporabnikov in podatkov, potrebnih za poslovne uporabnike in informacij v skladu z dobro poslovno prakso in za zagotavljanje kakovosti storitev.

Dajemo strankam ponujajo izbiro, vključno z odločbo ali ne želijo, da se črta iz poštnih seznamov, ki se uporabljajo za tržne kampanje. Vse informacije o uporabnikih / kupci so strogo zaupni in so na voljo samo za zaposlene, ki potrebujejo take informacije za opravljanje svojih nalog. Vsi zaposleni v podjetju Airfantast in letalska.si strani so odgovorni za spoštovanje načel varstva zasebnosti.

Politika za varstvo

Ta pravilnik opisuje postopke informiranja in zasebnosti, ki se uporabljajo za letalska.si, okoliščin in dogodkov, na katere se informacije, zbrane s strani podjetja Airfantast Ltd. ali v njihovem imenu. Ko vnesete svoje osebne podatke, soglašate z načini uporabe podatkov na način, opisan v tej politiki.

Varovanje zaupnih podatkov o transakciji

Ko vnesete podatke o plačilnih karticah, občutljive informacije prenašajo prek javnega omrežja v zavarovanem (šifrirani) obliki z uporabo protokola SSL in PKI sistem, kot je trenutno najbolj napredne kriptografske tehnologije. Varnost podatkov pri nakupovanju, zagotovljena plačilna kartica procesor, Banca Intesa ad Beograd, tako da je celoten proces za obračun izvede na spletni strani banke. Niti za trenutek kreditno kartico ni na voljo podatkov za naš sistem.

Vrste obvestil uporabnikom za promocije

* Oglasi

* Letaki

* Glasila

* Poštni črke

* Katalogi

* Pošta

Vrste zbranih informacij

Informacije Airfantast doo lahko zbirajo, so:

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek, poštni in e-poštni naslov, telefonska številka)

* (Številko kreditne kartice, ladijski promet naslov) Zbiranje in dostava Informacije

Zbiranje informacij

Medtem ko je nakupovanje ali izkoriščajo storitev na voljo, lahko zaprosi za vaše osebne podatke. To se lahko zgodi v naslednjih primerih:

* Pri registraciji na spletu uporabniški račun

* Nakup letalskih vozovnic

* Sodelovanje v tekmovanjih, darila, ankete in raziskave

* Vzpostavitev stika prek spletne strani

* Sodelovanje v drugih dejavnostih Airfantast-aKorišćenje informacijskih

Zbrani podatki se uporabljajo v naslednjih primerih:

* Izpolnite, v zahtevi za vstopnice ali informacije

* Organizacija in upravljanje zvestobe

* Zagotavljanje storitev za stranke

* Organizacija in upravljanje na tekmovanja, darila, ankete in raziskave

* Izvedba raziskave in analize

* Pošiljanje podatkov za namene trženja

* opravlja druge poslovne dejavnosti

Zbiranje informacij o drugih ali drugih

Če nam zagotavljajo podatke za druge osebe ali druga oseba, ki zagotovi informacije o vas, bodo uporabljene izključno za namene, za katere so dostavljene. Kot primer te vrste informacij ni mogoče navesti naslov prijatelja, ki bo dostavljena kartice ali e-poštni naslov, ki je prikazan s pomočjo “prijatelja” ali s pomočjo nekaterih drugih možnosti.

Razkritje osebnih podatkov

Airfantast doo ne prodaja ali najem vaših osebnih podatkov tretjim osebam.

Airfantast doo morda morali posredovati podatke nekaterih tretjih oseb, kot so naši agenti, ponudniki storitev in drugimi predstavniki, ki delujejo v našem imenu. Ta ukrep se lahko sprejmejo v naslednjih primerih:

* Izpolnitev uporabnik naročil oz. izdajanje letalskih vozovnic

* Pošiljanje tržne komunikacije

* Dostava letalske vozovnice po pošti

* Ohranjanje naše zvestobe

* Izvedba storitve za stranke

* Izvajanje raziskav, analiz ali drugih poizvedb

* Pošiljanje redni pošti ali e-mail

* Obdelava Plačilo s kreditno kartico

Tretje obrazi, s katerimi airfantast d.o.o. Ima pogodbo, pooblaščeni za uporabo posreduje informacije izključno za namene, za katere so najeti. V okviru pogodbe z njimi, so dolžni upoštevati pravila o zasebnosti, ki smo ji bili poslani in sprejmejo ustrezne preventivne ukrepe, da se zagotovi varnost vaših osebnih podatkov.

Airfantast d.o.o. To bo na koncu prisiljena posredovati osebne podatke veljavnih sodnih organov, v skladu s sodno vabilo, sodnih preiskovalcev ali z zakonom drugače določeno. Prav tako si pridržujemo pravico do poročanja preiskovalne organe dejavnosti, ki menimo, da so nezakonite. Airfantast d.o.o. Ne morem posredovati določene osebne podatke, v primeru, da je razumno potreben postopek za zaščito pravic, lastnine in varnosti drugih in sebe. Prav tako se lahko osebni podatki posredujejo v primeru podjetij prodaje, integracija, pridobitev, razpustitev ali podobnem dogodku.

Možnost nesprejetju trženjskih aktivnosti

Ko zbiramo podatke, jih lahko poslali trženje obvestila, ki vsebujejo ugodne ponudbe, promocije, prodaje delnic in drugih objektov. Imate možnost sprejemanja obvestil prihodnje trženje airfantast kadarkoli. Če želite prenehati prejemati obvestila, trženja, vas prosimo, da kateri koli od naslednjih možnosti:

* Upoštevajte navodila za blagajno v prejetimi obvestili tržnih poslanih iz naše strani.

* Več airfantast d.o.o. Pokličite Centara s klicem na telefonsko številko +381 21 4243 34 ali 381 69 4243 424 (od ponedeljka do petka v času od 09h do 7. ure)

* S pošiljanjem e-pošte info@airfantast.com ali info@letalska.si s temo “Odjava”

* S pošiljanjem pisma na naslov:

Airfantast d.o.o.
Judovska 10
21000 Novi Sad, Srbija

Pri pošiljanju e-pošte in pisem, vnesite vaše polno ime, naslov, telefonsko številko, e-poštni naslov in določiti, katere vrste tržnega oglaševanja (n.p.r. e-pošte, neposredne poštne črk) ne želijo, da bi dobili. Na ta način bo vaša identifikacija treba zagotoviti v našem sistemu za uspešno obdelavo vaše zahteve.

Airfantast d.o.o. bo sprejel potrebne ukrepe za izvajanje svojo zahtevo, da preneha obvestila trženja. Prosimo, upoštevajte, da zaradi obdelave podatkov, poštnih in sistemskih roki, ta postopek lahko traja 5 delovnih dni za e-pošto in 2 tedna za direktno pošto. Medtem ko je ta sprememba ne začne veljati, je možno, da se bo v tem obdobju še naprej, da bi dobili trženjskih obvestila.

Treba je tudi opozoriti, da je, in ko ste prijavljeni iz obvestil trženja, boste še naprej, da bi dobili poslovnih obvestil, kot potrditev letalske vozovnice, informacije o stanju v članstvo kluba ali drugih obvestil o airfantast

Zagotavljanje varnosti za osebne podatke

Za vsak spletni nakup na spletu, varnostne ukrepe in razumni ukrepi se uporabljajo za preprečevanje izgube, zlorabe in nepooblaščen dostop do osebnih podatkov, ki so pod našim nadzorom. Airfantast d.o.o. Ne morejo zagotoviti oziroma zagotavljati varnost vseh podatkov, prenesenih prek e-pošte, tako da to storite na lastno odgovornost.

Ker je varnost vaših osebnih podatkov prednostna naloga, so bili sprejeti številni ukrepi, da se omogoči zanesljivo, natančno in varno prenos podatkov. AIRFANTAST d.o.o. Spletne strani Uporabljajo tehnologijo šifriranja, kot je Secure Sockets Layer (SSL) za zaščito vaših osebnih podatkov med prenosom podatkov. SSL omogoča šifriranje podatkov z namenom, kot so vaše ime, priimek, naslov in številko kreditne kartice.

Dvigniti raven varnosti, pri ustvarjanju uporabniški račun na naši spletni strani, morate izbrati osebno kodo, ki mora vsebovati od 6 do 30 črk, vključno s kombinacijo in črk in številk. Vi ste osebno odgovorni za ohranjanje tajnosti vaših kode ali uporabnik računa podatkov.

Uporaba interneta piškotke (cookies), druge tehnologije in tretjim osebam za zbiranje podatkov

Internet Piškotek je majhna datoteka, ki spletno stran ali e-pošti pošlje svoj internetni bralca, ki lahko nato shranite na trdem disku. Naše spletne strani in e-poštnih sporočil uporabljajo internetne piškotke za maksimalno prilagoditi postopek nakupa na naši spletni strani. Piškotek simulira neprekinjeno povezavo. Omogočajo informacije o informacij o nastavitvah in sejah ter omogoča dostop do spletnih strani brez restitutionalization.

Spletna bralec (Browser) je mogoče nastaviti, da ne sprejema spletnih piškotkov. V tem primeru boste lahko gledali našo spletno stran, vendar ne boste mogli ustvariti uporabniški račun.

Naš spletni strežnik samodejno zbira podatke, kot so naslov (URL) spletne strani, s katere ste prišli, ki straneh

Pretvorba

Vsa plačila bodo izvedena v lokalni valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za več informacij si oglejte cene v drugih valutah, menjalni tečaj, uporabljen za določitev IATA. Znesek, ki bo zadolžen za vaše davčne kartice bo nominirana v lokalni valuti, s pretvorbo enaki po stopnji organizacije kreditnih kartic, ki so nam v času posla ne more biti znano uporablja. Kot rezultat te konverzije obstaja možnost za rahlo razliko od prvotne cene, ki je naveden na naši spletni strani.

Kontakt

Če imate vprašanja ali pritožbe glede zasebnosti in varnosti vaših podatkov, ali če imate znanje ali suma kršitve zasebnosti in varnosti, se obrnite na enega izmed naslednjih načinov:

* Pokličite naš klicni center na +381 21 4243 ali +381 34 69 424 4243 (od ponedeljka do petka od 09h do 19 h)

* Pošljite zahtevo po elektronski pošti: info@letalska.si

* S pošiljanjem pisma na naslov

Airfantast d.o.o.
Judovska 10
21000 Novi Sad, Srbija

Opis načina dostave

Po rezervaciji in izbire plačila Visa, MasterCard in American Express kartice, ki jo bodo preusmerjeni nazaj na stran Banca Intesa, kjer bi plačilo. Ko je transakcija uspešno zaključena bo pošta dobil elektronsko vozovnico do konca dneva, ko je izvedla spletno nakupovanje.

Ko bomo prejeli potrditveno e-poštno sporočilo v naslednjih 10 minutah boste prejeli e-pošto z računom za plačilo. Če vaše potovanje začne v naslednjih 24 urah, se obrnite na nas takoj na telefonsko številko 381 21 34 4243 ali +381 69 424 4243 v času uradnih ur (od ponedeljka do petka od 09h do 19h) ali po elektronski pošti na info @ poceni .me

Plačilo se lahko izvede na katerikoli banki (stroški provizije pojdite na obremenitev). Kupec je dolžan pred vsako način plačila, preverite kartice rezervacije, ki so prispeli po pošti ali po telefaksu (ime in priimek potnikov, datum in čas poleta in okolici) in šele po tem, da bi plačilo na navodila, ki so dostavljeni do plačila. Če opazite, je vsaka nepravilnost ali napaka kupec dolžan takoj odzvati, da bi se takoj popravi napako. Če opazite napako po izdaji vozovnic vse stroške, ki jih ima kupec spreminja svoje stroške. Če kupec, da bi plačilo brez napak opombe se šteje, da je v skladu z vsemi podatki v rezervacijo in da so ti podatki pravilni in zemljevid s takimi informacijami, ki se pošlje po pošti ali faksu. Glavna podlaga za izdajo letalskih vozovnic, je referenčna številka plačila. Trgovec ne vprašanje, ali je potnik izvede plačilo kot posameznik, ali nekdo plačuje v njegovem imenu.

Če potnik bi plačilo po 16 urah, ob koncu tedna, med počitnicami ali po pošti, pa je dolžan, da nam mail info@letalska.si poslati skenirano potrdilo o plačilu ali položnice naslikal, če je očitno, da je bilo plačilo izvedeno, jasno navedeno pošta / banko, v kateri je bila vložena plačilo, kot tudi referenčno številko.

Če mora biti vaša rezervacija izda takoj (24 ur ali manj), nas morajo obvestiti o plačilu, ki ga pošljete skenirano ali fotografirano zdrs na email info@letalska.si

Pošiljanje obvestila, spremembe / odpovedi / rezervacijo in celotno komunikacijo med trgovca (AIR) in kupec (obiskovalcev spletne strani), se izvaja izključno po elektronski pošti na stranko zapustil Smejati rezervacijo vstopnic. Trgovec brez pisnih odgovorov in obvestil, ki jih kupec ne sprejme nobenega ukrepa na svoje. Kupec je dolžan v najhitrejšem času odgovoriti na zahtevo prodajalca. Mail komunicirati s info@letalska.si trgovca

V primeru, da v so 24 ur plačila niso prejeli e-pošto s številom svojih letalskih vozovnic, nam takoj kontakirate na telefonsko številko +381 21 34 4243 ali +381 69 424 4243 ali po pošti, če info@letalska.si nakup iz ur, tj. Ne od ponedeljka do petka od 9h do 19h.

Po registraciji plačila po pošti bodo poslana na elektronski karti tem. Elektronski dokument – če kartica ne pride v vašo pošto isti dan, ko bo plačilo ste dolžni obvestiti 20h Trader na info@letalska.si pošte, ki niste prejeli elektronsko vozovnico. Če ne, jutri pa se lahko zgodi, da je letalski prevoznik odpove svojo rezervacijo ali spremembo cene, je treba zaračunati.

Nadomestila, spremembe letenja in odpovedi

V primeru vrnitve blaga in povrne stranka, ki je že plačal trgovec s plačilnimi karticami, deloma ali v celoti, ne glede na razlog za vrnitev, Airfantast Ltd. Ltd. je dolžan nadomestila le z VISA, EC / MC, Maestro in način plačila American Express, kar pomeni, da bo banka opravlja prošnji prodajalca nadomestila uporabnikov kartice za račun.

V primeru, da je uporabnik izvede plačilo na bančni kartici, da naj za letalskega prevoznika, ki sprejema plačilne kartice in denar kolektivno letalski prevoznik neposredno vračilo kartico stranka je družba, neposredno potem, ko so nadomestila opravi trgovcu. Airlines sprostitev sredstev in opravljanje povrne stranke kartico v roku 45 delovnih dni. Airfantast d.o.o. ne more vplivati ​​na hitrost sproščanja sredstev in povrne stranki, ki jih letalske družbe.

V primeru odpovedi, spremembe ali delni preklic nekaterih pridržkov, potovanja ali druge izdelke ali storitve, ki je uporabnik, ki skozi mesto, ne bo vrnil provizija agencije za posredovanje, in je fiksno nadomestilo, ki se izračuna na naslednji način:

Letalske karte 2000 dinarjev na dan vrača karti (potnikov), ali spremembe s plačilom stroškov odpovedi ali spremembe letalske let, če se pojavijo.

V primeru nekaterih sprememb v rezervacije, povezane s potovanji ali drugih izdelkih ali storitvah, ki jih je uporabnik, ki skozi letalska.si, fiksno nadomestilo za dodatne stroške, se ponovno izdajo minimalne 2000 dinarjev na letalske vozovnice.

Če potnik odloči za preklic poleta I (prostovoljno odrečejo potovanja) nadomestila, ki je pod pogoji tarifi, ki vključuje vstopnico kupili s fiksno pristojbino v višini 2.000 dinarjev na potnika. Traveler je en spletni nakup letalskih vozovnic seznanjeni z določili tarife znotraj Podrobnosti tarife (omejitve), ki se nahaja pod vsako kombinacijo leto.

Način potnikov nadomestil

V primeru utemeljenih pritožb s strani potnikov, letalskih tarif s pravili in pogoji Airfantast Ltd. ki jo je potnik sprejel pri opravljanju spletnega nakupa, in v skladu z Zakonom o kupcu za varstvo potrošnikov bo vrnjen v delu ali celoti neposredno na kreditno kartico.

Nadomestila za letalske vozovnice plačane spletu poteka izključno preko VISA, EC / MC, metode American Express plačila, kar pomeni, da bo banka na zahtevo prodajalca, vrniti uporabnik kartice je, tj predstavljajo. neposredno s kreditno kartico. Fiksna pristojbina obdrži prodajalec, ki je naveden na začetku tega članka, se izračuna glede na spremenjeni ali refundiranoj zemljevidu.

Če želite izvedeti, kaj so pravice potnikov in v katerih primerih povračilo odobri, kliknite na Pravilnika o pravicah potnikov v letalskem prometu.

Jamstvo z vračilom denarja

Airfantast doo zagotavlja, da se bo kupec izvršiti vračilo delno ali v celoti za odpovedan pogodbe pod pogoji iz cenikih letalskih prevoznikov (s katerim je potnik dogovorjenega in razume pred podpisom pogodbe) in pogoji Airfantast doo ki so navedene v tem dokumentu neposredno v vaše kreditne kartice.

Poceni

Airfantast Company Ltd Storitev omogoča obiskovalcem strani knjige in nakup letalskih vozovnic za Low Cost podjetja (Wizz Air, norveški, easyJet, Air One, Germanwings in mnogi drugi). Airfantast doo nima nobene odgovornosti do kupca za vse spremembe, ki jih bo letalskega prevoznika.

Vse spremembe datuma in časa potovanja, se odpovedi letov ali nadomestila leti kupec dolžan neposredno reševanje nizkocenovni prevoznik je. Ko je vsaka sprememba ali odpoved rezervacije Airfantast doo ohrani svojo provizijo (provizijo) za storitev preko portala in se ne vrne ta znesek kupcu.

Nizke podjetja Stroški neposredno bremenijo denar od uporabnika kartice za znesek letov.

Pritožb

Pritožbe nakupu letalskih vozovnic in vračilo se izvede v skladu s pogoji iz tarife, ki vključuje kupili vstopnico in nadomestila, ki jo letalski prevoznik odobril. Traveler je en spletni nakup letalskih vozovnic seznanjeni s pogoji tarife na drugi stopnji v delu podrobnosti tarife (meja), ker tarifni pogoji spreminjajo iz leta v leto.

Potnik lahko tudi prodajalec pošlje zahtevek na enega od dveh načinov:

* Pošiljanje sporočila info@letalska.si

* Pošiljanje pisma na naslov

Airfantast doo
Judovska 10
21000 Novi Sad, Srbija

V obeh primerih mora biti jasno navedena s kodo rezervacije, ime in priimek potnika, zemljevid številko, kontaktni telefon in naslov za odgovor na pritožbe. Pritožba mora vsebovati besedilo, ki pojasnjuje natančno, kaj se pritožba nanaša na, kot tudi, pod kakšnimi pogoji je prišlo stanje povzroča. Po tem, trgovec zapelje pritožbo pritožb knjige in ustreza potniku pisno s predlogom rešitve.

Lahko pošljete tudi pritožbe, tako, da izpolnite obrazec za pritožbo si lahko prenesete tukaj ali nam lahko pošljete sporočilo z zahtevo, da vam pošlje dokument.

Prerequainted obvestilo o izdelku / storitvi in ​​obveznosti

Airfantast d.o.o. omogoča obvestilo predhodno naročilo storitev nakupa in plačil, in, kot sledi:

* Po izbere uporabnik destinacijo, kjer je vse na voljo poleti z natančno letom, razred, informacije, ki jih je letalski prevoznik, ali je potrebno skupno potovanje in kako dolgo premori trajal na eni strani traja, in na drugi strani, se potniku takoj predstavila podatki o dovoljenem prtljage, podrobnosti o letalski tarifnih in letalskih informacij.

* Ko stranka obvešča o vseh podrobnostih in izbere letenja, ki želi vse podatke na eni strani, na kateri lahko kupec prekliče rezervacijo poleta ali vstop nakupa do konca

* Na zadnjem koraku, in pred dokončno sklenitvijo pogodbe in zaključku rezervacije / spletni nakup so prikazane razmere na kupca in Airfantast d.o.o. pogoji. ki je dolžan, da se glasi. Ko je podrobno o vsem stranka s preverjanjem kocke na levi strani (prikazano na sliki) sprejme pogoje in letalskih družb in vstopu airfantast d.o.o. On zaključi rezervacijo in zato sklene pogodbo s trgovcem.

Odpoved pogodbe

V vsakem trenutku, in pred izdajo letalske vozovnice, lahko stranka odpove pogodbo (rezervacije), medtem ko je aktivna, brez kakršnih koli posledic in stroškov. Če potnik želi odpovedati pogodbo po izdanem letala, kupec v tem primeru v skladu s pravili cene letalskih in pogojih airfantast začne postopek odpovedi pogodbe.

Predpisi v zvezi s potnimi listinami, vizumskih režim, tuje valute in zdravstvenih predpisov

V primeru, da uporabnik potuje v tujino, je treba spoštovati predpise v zvezi s potnimi listinami, vizumskega režima, carinskih, davčnih obveznosti, kot tudi uvozno-izvozne predpise in zdravstvenimi predpisi. Odgovornost za spoštovanje zgoraj navedenih predpisov nosi izključno uporabnik. Na vaši spletni strani airfantast d.o.o.. zagotavljajo nekatere pomembne informacije z namenom zagotavljanja koristi. V nobenem primeru AirFantast d.o.o. niso odgovorni za veljavnost in popolnost teh informacij.

Za pridobitev veljavne podatke, mora uporabnik obravnavati Konzularni oddelek / veleposlaništvo države, v kateri se bo potovanje ali skozi katero tranzit potuje skozi.

V primerih, ko potnik kupi eno samo smer, carinska služba na odhodnem ali dohodnih rezerv letališča potniških in želi dodatno dokumentacijo za oceno, da potnik želi ostati v svoji državi brez dovoljenja, uporablja za azil ali bodisi Kaj menijo, da je ni varna za potnike, da ostanejo v svoji državi, ali ima neko državo v zvezi z državo, za potovanja. V teh primerih se lahko carinska služba potnikov jasno in nedvoumno dokazati, ko se zahteva za prevoz potnikov, se vrne v deželo letala, mednarodnem cestnem zavarovanje, ki krije načrtovano bivanje v tujini, in da bi bila potrebna, da je donos letalske vozovnice za.

Airfantast d.o.o. V nikakor ni odgovoren za razmere ustvarjene na ta način, in če carinska služba ne dovoljuje potnik za vstop na letalo ali pa na drugi strani ne dovoli mu, da gredo ven iz ravnine v državi, ki ga želi letenje. V primeru, da ne spustite potnika na letalu in propad letalskih vozovnic, je povračilo enako izvajajo pod pogoji tarifnega niza s strani letalske družbe na fiksno pristojbino trgovec, ki je navedena v poglavju nadomestil, spremembe in odpovedi leta.

AIRFANTAST DOO
PIB: 112188885
MB: 21624071

direktor
Goran Portić